SCM player skins

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Ταξιδιώτης του Χριστού.

Ονειρεμένες στιγμές που στάζουν αιωνιότητα η συνομιλία μαζί σου. Ακούραστος προσπαθείς να με βάλεις σε μονοπάτια που φτάνουν στον ουρανό. Μεθυστικός ο λόγος σου. Απέραντο το βλέμμα σου. Ασυνήθιστη η ομορφιά σου. Η σιωπή σου λέει τα πάντα. Ακούραστος εραστής της προσευχής. Θείος έρωτας κυλά στις φλέβες σου που προσπαθείς να τον μεταγγίσεις με όποιο τρόπο και με όποιοδήποτε τίμημα στους γυρω σου. Ένας ακόμη άγιος με όμορφες αδυναμίες που μαρτυρείς Χριστό. Μια ώρα μαζί σου ταξίδι απέραντο στον κόσμο. Δε θέλω ταξίδια κοσμικά. Δε με γεμίζουν. Θέλω να είμαι μαζί σου για πάντα. Να με οδηγείς στα μονοπάτια που βρίσκεται ο Χριστός. Θέλω να ξεχάσω αυτά που κάνουν οι άλλοι. Θέλω να είμαι υπήκοος μέχρι θανάτου της ουράνιας θεϊκής εντολής. Μη μ΄ αφήσεις να πέσω παλι στα τετριμμένα. Πηγαινέ με εκεί που άλλοι δεν ονειρεύονται. Κάνε με ταξιδιώτη του Χριστού. Στα σύμπαντα και ατελεύτητα δρομάκια της απείρου ζωής. Τύλιξε με στα λαβωμένα χέρια σου και χάιδεψε την πονεμένη ψυχή μου. Ξέρεις να θεραπεύεις πληγωμένες καρδιές χωρίς να προκαλείς πόνο. Είσαι ο άγγελός μου. Είσαι η μονάκριβη και απειροπολύτιμη παρέα μου. Φέρνεις τον ουρανό στη γη και το φως στο σκοτάδι. Δώρο θεϊκό που απλώνεις τη χάρη σου παντου.

(Γιώργος Σαπουντζής)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου