SCM player skins

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Καλημέρα ζωή!Καλημέρα Θεέ μου!Υπέροχη φύση και αναστάσιμη βιωτή. Δόξα σοι Κύριε, που με απάλλαξες από μύριους κινδύνους, κυρίως αυτούς που δεν κατάλαβα, ώστε να μπορώ και σήμερα, να αναπνέω, να μιλώ, να γελώ, να τραγουδώ, να ψέλνω, να μυρίζω, να ακούω, να αισθάνομαι. Να αισθάνομαι κυρίως την παρουσία και την πρόνοια Σου.Με δημιούργησες απ' το μηδεν, κανονίζεις και παραχωρείς όσα συμφέρουν στην ψυχή μου, χωρίς να μου οφείλεις απολύτως τίποτε. Ή μάλλον, ως τέλειος Θεός που είσαι, μου "οφείλεις" την αγάπη Σου. Και μου τη δίνεις απλόχερα, ίσως και κάπως περίεργα. Η αγάπη Σου είναι ανατρεπτική και από πολλούς δεν αντέχεται... Δίνεται σε όλους αναπάντεχα, ως αληθινή ζωή.
Ως απόλυτη αγάπη Θεέ μου,   προσφέρεις σ΄ όλους ένα ''συμβόλαιο'' ζωής, που δε λήγει ποτέ και εξασφαλίζει την αιώνια μακαριότητα.Μας εξασφαλίζεις μια θέση κοντά Σου, αρκεί να τηρήσουμε τους όρους του ''συμβολαίου'',  γιατί η δικαιοσύνη Σου ταυτίζεται με την αγάπη Σου. (Σ.Γ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου