SCM player skins

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΄΄ΣΚΛΑΒΑ΄΄





Αγαπητέ μου αδερφέ,

Είμαι υπόδουλη. Σκλάβα σε μια ξένη χώρα. Υποφέρω από έλλειψη ελευθερίας και από σωματική και πνευματική κακοποίηση. Δεν περιγράφεται ο πόνος όταν σκέφτομαι την πατρίδα μου και δεν ξέρω αν θα με αξιώσει ο Θεός να την ξαναδώ. Προσεύχομαι  για αυτό σε όλες τις δύσκολες στιγμές. Με κυριεύει απόγνωση όταν αισθάνομαι ότι δεν υπάρχει διέξοδος από τη φοβερή κατάσταση που βιώνω. Μέσα στην απελπισία μου,μοναδική ελπίδα μου ο Θεός.  Υψώνω το βλέμμα μου στον ουρανό και η ψυχή μου ταξιδεύει στον Θεό ικετέυοντάς τον για τη σωτηρία μου και τη σωτηρία του λαού μου. Τότε αποχτώ δύναμη και θέληση να αγωνιστώ για την ελευθερία!
                                                                                     
Ελπίζω να τα καταφέρω.

                                                                                          Η αδερφή σου.

Σύνταξη κειμένου: Ελ. Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου